شما می توانید به سندرم نفروتیک بدون استروئید درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

شما می توانید به سندرم نفروتیک بدون استروئید درمان

پسر من 11 ساله است و او از سندرم نفروتیک رنج می برند. می توان آن را بدون استروئید درمان می شود؟ در صورت امکان، لطفا پاسخ دهید.

سندرم نفروتیک با التهاب و پروتئین مشخص می شود. به منظور کاهش این علائم و کنترل سندرم نفروتیک استروئید استفاده می کنند. با این حال، از آنجایی که این دارو اعمال را با مهار سیستم ایمنی بدن، که می تواند تعدادی از مشکلات از جمله سرما، عفونت، تب، افزایش وزن، ماه چهره، کندی رشد، و غیره می شود. علاوه بر این، تعدادی از بیماران مبتلا به این بیماری به استروئید پاسخ نمی دهند، به طوری که آنها مشتاق به پیدا کردن بعضی از درمان های جایگزین هستند.

در گذشته است، دیگر هیچ درمانی موثر در درمان سندرم نفروتیک وجود دارد. با توسعه تکنولوژی در پزشکی، کارشناسان کلیه با هم کار کنند و ایجاد برخی از روش های درمانی موثر است. یک درمان چنین است که به نام سلول های بنیادی است که در از بین بردن عوامل بیماری زا بدن پیچیده به ویژه ایمنی، عادی سیستم ایمنی بدن، باعث بهبود و سلول اختلال کلیوی، تمرکز دارد. عوامل بیماری زا، میزان عود نیز می تواند تا حد زیادی NS کاهش می یابد.

در طول درمان، حمام، طب سوزنی، چرخه درمان، حمام پا، و غیره برخی از روش های کمکی نیز به عنوان یک دارویی مورد نیاز به این ترتیب، شما می توانید یک دکتر آنلاین برای پیدا کردن طرح درمان مناسب ترین مشورت کنید.





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، درمان سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: